Маленькі першокласники!

Маленькі першокласники!
Маленькі першокласники!

Фізхвилинки




 












Фізхвилинки для дітей

1.Під час зарядки учитель ( а згодом і самі діти) читає віршика, а першокласники рухами показують те, про що у ньому говориться. В більш підготовленому класі право імпровізації надається самим учням, а в менш підготовленому їм має допомогти учитель.
На городі цап, цап.
Капусточку хап, хап.
Борідкою трусь, трусь.
Капуст очку хрусь, хрусь.
Ратичками туп, туп,
Капуст очку хруп, хруп.
А за цапом дід, дід.
З батурою хтось, хтось.
Цап як скоче: брик, брик.
На все село крик, крик.


На синяки дме, дме,
Вигукує: „Ме, ме…”
За ним Рябко та: „Гав, гав,
От тобі, щоб не крав…”
Ю.Будяк
2.Трава низенька-низенька.
Дерева високі-високі.
Вітер дерево колише-гойдає.
Птахи летять-відлітають,
А діти тихенько за парти сідають.
3.
Виростем великими (діти стають на пальці ніг, руки вгору).
Яблук нарвемо ( імітують зривання яблук обома руками).
В кошики великі (розводять руки в сторони).
Ми їх складемо ( присідають, імітуючи складання яблук).
4.
Раз – підняти руки вгору,
Два –нагнутися додолу,
Не згинайте, діти, ноги,
Як торкаєтесь підлоги,
Три, чотири – прямо стати,
Будем знову починати.
Хто зуміє присідати
І ногам роботу дати?
Раз – піднялись, два – присіли,
Хай мужніє наше тіло.
Хто втомився присідати,
Може вже відпочивати.
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
5.
Раз – встав весь клас,
Два, три – свою парту ти потри.
Чотири, п’ять – на місце сядь.
6.
Ми писали, ми трудились,
Наші руки вже стомились,
А щоб гарно написати,
Треба пальці розім’яти.
Руки кілька раз тряхнемо
І писати знов почнемо,
Відпочивши дружно враз
Приступив до праці клас.

 Продовження ви знайдете, перейшовши за цим посиланням :

Немає коментарів:

Дописати коментар