Фізхвилинки для дітей
1.Під час
зарядки учитель ( а згодом і самі діти) читає віршика, а першокласники рухами
показують те, про що у ньому говориться. В більш підготовленому класі право
імпровізації надається самим учням, а в менш підготовленому їм має допомогти
учитель.
На городі
цап, цап.
Капусточку
хап, хап.
Капуст очку
хрусь, хрусь.
Ратичками
туп, туп,
Капуст очку
хруп, хруп.
А за цапом
дід, дід.
З батурою
хтось, хтось.
Цап як
скоче: брик, брик.
На все село
крик, крик.
На синяки
дме, дме,
Вигукує:
„Ме, ме…”
За ним Рябко
та: „Гав, гав,
От тобі, щоб
не крав…”
Ю.Будяк
2.Трава
низенька-низенька.
Дерева
високі-високі.
Вітер дерево
колише-гойдає.
Птахи
летять-відлітають,
А діти
тихенько за парти сідають.
3.
Яблук
нарвемо ( імітують зривання яблук обома руками).
В кошики
великі (розводять руки в сторони).
Ми їх
складемо ( присідають, імітуючи складання яблук).
4.
Раз –
підняти руки вгору,
Два
–нагнутися додолу,
Не згинайте,
діти, ноги,
Як
торкаєтесь підлоги,
Три, чотири
– прямо стати,
Будем знову
починати.
Хто зуміє
присідати
І ногам
роботу дати?
Раз –
піднялись, два – присіли,
Хай мужніє
наше тіло.
Хто втомився
присідати,
Може вже
відпочивати.
Руки в боки,
руки так,
Руки вгору,
як вітряк.
5.
Два, три –
свою парту ти потри.
Чотири,
п’ять – на місце сядь.
6.
Ми писали,
ми трудились,
Наші руки
вже стомились,
А щоб гарно
написати,
Треба пальці
розім’яти.
Руки кілька
раз тряхнемо
І писати
знов почнемо,
Відпочивши
дружно враз
Приступив до
праці клас.
Продовження ви знайдете, перейшовши за цим посиланням :
Немає коментарів:
Дописати коментар